Tuesday, March 15, 2011

It's over & done! Wehuuu!!!

14th March 2010, I'm done for being a student. At last! Fuuuhh! 3 tahun yg aku tunggu2 tamat jua akhirnya. Hahahaha.. Last assessment semalam. Penat, cuak, menyampah semua ada. The best thing is, aku lega sebab final project aku berjalan lancar. 3 bulan yg memenatkan aku spend tuk siap kan major project ni. Kuala Lumpur Butterfly Park, my hardest task ever. Bukan senang nk rebranding blk taman astakona ni tau! Adeh.. Tp semua usaha mmg berbaloi. Aku x kesah dgn kritikan yg aku dpt from external and internal examiner. Yg penting aku puas dgn kerja yg aku dah buat. But ok la..diorg pun agak puas hati just ada beberapa kekurangan. Maklum lah..still new in this industry. Nama pun student. Lepas ni aku akan start internship for two months kt agency, Zagt3 kt Mid Valley. If internship aku ok, mungkin akan diserap terus kerja kt situ. Insyaallah..if kt situ rezeki aku. Tamat dah buku sebagai seorang student. Now masuk alam pekerjaan pulak. It's time to moving on to the next level. Plan the future! Chayok2!

No comments:

Post a Comment