Monday, April 18, 2011

F1 Sepang International Circuit






Sabtu last week punya lah plan nk berehat kt rumah setelah penat bekerja selama 5 hari. Tiba tiba! Haa kau..tetiba phone aku berdering dm pukul 9 lbey..oh pagi yg indah, aku yg mamai ni pun angkat lah call tu. Boleh pula dengar suara si Aly pepagi tu kn..hehe! "Hello, tidur lg ke? Ish teruk betul anak dara ni.. Nk tanye ni..nk ikut pergi F1 x?" katanya. Hah! Hamek kau! Dengan pantas terbeliak biji mata aku, terus bangun dari katil and ckp kuat2, "NAK!!!" Terus mandi aku..then muka act ckp kt ibu nk pergi tgk F1 kt Sepang. Haha.. Ticket free RM 500 tgk F1 utk 3 hari start dr Jumaat, Sabtu and Ahad siapa yg x nk kn? kn?! So Aly Imran pun dtg lah dgn abg dia Aly Iqram and member diorg Mira pick up aku kt Equine. Sampai kt Sepang almost pukul 2 ptg. Duduk grand stand tu..bahagia rasa dapat tengok Ferrari depan mata, dekat bebenor rasanya! Haha! Sempat lah tengok super car punya race. Cool! So esok nya pun pergi lg untuk tgk final race. Best2! Even penat, aku tetap enjoy. Tp agak kecewa la sebab favourite car aku x menang. Renault menang dgn jayanya. Punya lah laju kereta tu. Habis semua ditinggeinye! Terkie-kie Ferrari mengejornye. Ehehehehe.. Tp x apa. No matter what I still love Ferrari forever. Thanks to abg Iq coz bg ticket yg disponsor oleh kontraktor office dia tu kt aku. Happy sesangat!





No comments:

Post a Comment